Think and Learn Code-a-pillar

logo aplikacji Think and Learn Code-a-pillar

Wprowadzenie

Think and Learn Code-a-pillar – aplikacja skierowana dla najmłodszych, której bohaterem jest sympatyczna gąsienica. Mocną stroną jest bardzo dobrze zrobiona kolorowa grafika, która wpływa na zwiększenie zaangażowania dzieciaków w grę. Głównym zadaniem uczniów jest zaprogramowanie ruchów gąsienicy tak, aby mogła wydostać się z labiryntu. Dzieci mają do przejścia 13 modułów po 4 zadania w każdym. Poziomy ułożone wg trudności, od tych najłatwiejszych do najtrudniejszych. Oprócz układania instrukcji użytkownicy mogą rozwijać swoje umiejętności z zakresu matematyki i języka angielskiego wykonując zadania specjalne.

Jak zacząć?

 

widok ekranu głównego z głównym bohaterem - gąsiennicą

Rozpocznij od naciśnięcia na kwadracik z wizerunkiem gąsienicy, który przeniesie Cię do listy poziomów.

 

 

widok wyboru etapów gry

Naciśnij na pierwszy segment gąsienicy. Przejdziesz do pierwszego poziomu gry.

 

 

widok przykładowego zdania

Ułóż prosty program dla gąsienicy za pomocą zielonej strzałki. Po ułożeniu instrukcji naciśnij na białą gwiazdkę, aby gąsienica mogła go wykonać.

 

 

W każdym module znajdują się 4 zadania do wykonania. Po wykonaniu tych zadań należy nakarmić naszą gąsienice, wykonując ćwiczenia specjalnie dla niej przygotowane z zakresu matematyki i języka angielskiego.

widok przykładowego zdania dodatkowego, w którym użytkownik ma nakarmić gasiennicę określoną liczbą liści

Wykonaj zadanie dodatkowe. Nakarm gąsienice dwoma listkami.